viernes, 23 de noviembre de 2012

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Achégase o 25 de novembro, Día Internacional para a eliminación da violencia de xénero, e son moitas as institucións e organismos que se suman a unha dinámica de sensibilización e de formación cidadá neste ambito, cada día máis necesaria. Tamén as bibliotecas escolares seleccionan fontes informativas adaptadas ao seu alumnado, e múltiples recursos que poñen a disposición do profesorado, en apoio das actividades que desenvolven unha educación para a igualdade e a xustiza.


RECURSOS para traballar o 20 de novembro, "Día Internacional dos Dereitos do 
neno" e o 25 de novembro "Día Internacional para a Eliminación da Violencia"
No terceiro ciclo podemos visionar a película "Mulan", a lenda dunha guerreira mítica
No 2º ciclo podemos ver a película "Tooth, el hada de los dientes"
No 1º ciclo e Educación Infantil podemos traballar co texto "Rosa caramelo"


Mulleres en Galicia
Secretaría Xeral de Igualdade.
Presidencia

Baía Edicións

Editado pola Consellería de Familia, Xuventude, Deporte e Voluntariado
Xunta de Galicia
Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia


Para o 1º Ciclo de la E.S.O. : recomendamos a visión da curtametraxe «Amores que matan» realizado por Icíar Bollaín, no ano 2000, cunha duración de 20 minutos e que pode servir para realizar con posterioridade un debate sobre os temas que alí aparecen e, mesmo un pequeno traballo sobre as características dos personaxes que alí interveñen e sobre se nos vemos representados neles ou coñecemos a alguén da nosa contorna que se nos asemellara.  Podemos ver a curtamentraxe a continuación.






martes, 20 de noviembre de 2012

SAÍDA AO TEATRO

OS NENOS  DE PRIMARIA ASISTIRON A REPRESENTACIÓN TEATRAL DE KAFKA E A BONECA VIAXEIRA
http://etikeles.blogaliza.org/files/2012/03/kafka_e_a_boneca_viaxeira-194x3001.jpgO famoso escritor Franz Kafka, protagonista desta historia, nun paseo por un parque de Berlín, encontra unha nena chorando. A el non lle gustaban os nenos, pero decide ir falar con ela. A nena perdera a súa boneca. Entón Kafka díxolle que non estaba perdida, senón de viaxe, e que el era un carteiro de bonecas. Así, encargaríase de darlle as cartas que a súa boneca Bríxida lle mandase dende os lugares polos que viaxase. Kafka foi durante tres semanas todos os días ao parque á mesma hora para darlle as cartas. Estas explicaban as viaxes e o que a boneca facía, e nelas víase reflectida a traxectoria da vida, a independencia, as viaxes polo mundo…
















OUTRO GRUPO DE ED. PRIMARIA DISFRUTOU COA  REPRESENTACIÓN DE  BON APETIT


Unha comedia onde a cociña tradicional galega  é o ingrediente perfecto para escachar de  risa, na que o sinxelo pode ser tremendamente difícil e o divertido pode ser moi perigoso....
 Explosións, tortazos, persecucions, sustos, malos entendidos, ....ingredientes para unha comedia total en clave de clown

E INFANTIL DISFRUTOU COA OBRA DE GRILLOS Y LUCIÉRNAGA

“Grillos y luciérnagas” hace referencia a las luces y los sonidos de la noche y es dibujo teatral, un juego poético entre una mujer y un hombre, que está dedicado a los más pequeños, a su asombro, a cómo contienen el aliento cuando vamos con ellos a través de la oscuridad


 

jueves, 15 de noviembre de 2012

CUENTOS PARA LA IGUALDAD


En el primero se narra la historia de Margarita, la pequeña elefanta que no se puso rosa, y en el que se opone la historia de Margarita a las diferencias establecidas entre niñas y niños, mutilantes para las unas y los otros, al recorrido único (objeto sexual-esposa-madre) que tantos libros proponen a las niñas.
Con la animación del cuento “Una feliz catástrofe” se pretende abrir el diálogo con l@s niñ@s sobre la desigual distribución de los trabajos y las responsabilidades de la vida cotidiana entre hombres y mujeres. Este cuento tiene al finalizar una serie de actividades que ayudarán a reflexionar sobre el tema expuesto.

miércoles, 14 de noviembre de 2012

DÍA INTERNACIONAL DE LA INFACIA


Recursos para el día  universal de la infancia




La entrada de hoy la dedicaré a proponer algunos materiales, recursos y actividades para el DÍA UNIVERSAL DE LA INFANCIA, que se celebra como ya sabéis el próximo día 20 de Noviembre. 
Aunque considero que el respeto por la infancia, los derechos y los valores deben trabajarse en el día a día, es una gran oportunidad para celebrarlo entre tod@s y realizar una serie de propuestas específicas para ese día.
Os dejo el listado de recursos que he encontrado y algunos documentos interesantes sobre el tema. Para introducir el tema de lo derechos humanos con los más mayores, o para informarnos tanto maestr@s como familias, he encontrado este recurso de gran utilidad:

Algunos juegos para trabajar la igualdad








MATERIAL ENCONTRADO EN EL BLOG DE